ورود عضویت
دهه

همه چیز درباره کارخانه تقطیر رام در ترتلا، جزایر ویرجین بریتانیا

یکی از قدیمی‌ترین و تاریخی‌ترین کارخانه‌های تقطیر رم در کارائیب است که در قرن 18 میلادی تأسیس شده است. این کارخانه در خلیج Cane Garden Bay در جزیره تورتولا قرار دارد و هنوز هم به تولید رم با روش‌های سنتی ادامه می‌دهد. بازدیدکنندگان می‌توانند از تورهای آموزشی که فرآیند تولید رم را نشان می‌دهد، بازدید کنند و نمونه‌هایی از محصولات مختلف رم را بچشند. معماری استعماری و محیط تاریخی این کارخانه تجربه‌ای منحصر به فرد از تاریخ و فرهنگ جزایر ویرجین بریتانیا ارائه می‌دهد.

در اواخر دهه 1800، مردی به نام ریچارد کالوود، املاک آروندل را در خلیج کن گاردن برای پسرش، ریچارد جونیور، خرید. این چهارمین نسل از کارخانه‌های تقطیر کال‌وود است. رام محصول جزایر ویرجین بریتانیا (BVI) از سال 1600 بوده است. در قرن 18 و اوایل قرن 19، اوج تولید رام، 106 کارخانه تقطیر در BVI وجود داشت که 26 مورد از آنها در Tortola بود. امروزه، تقطیر رام کال‌وود تنها کارخانه‌ای است که هنوز فعال است. رام در چلیک های بلوط و گلدان های مسی در کارخانه تقطیر آروندل در تورتولا، BVI ساخته می شود، سپس بطری می شود و برچسب آماده توزیع می شود. پیش از این، آروندل رام، تنها در سراسر جزایر کارائیب توزیع می شد.

کارخانه تقطیر کالوود تنها حدود 25 گالن رام در روز تولید می کند، با استفاده از آب نیشکر خالص ،حاصل از نیشکر که درست پشت کارخانه تقطیر رشد می کند.

اطلاعات جانبی کارخانه تقطیر رام

معماران و طراحان

وارد نشده است

فعالیت

وارد نشده است

مالک

خانواده کالوود

دستور ساخت

وارد نشده است

آدرس

Cane Garden Bay, British Virgin Islands