ورود عضویت
دهه

پارک ملی کوه سیج

Mount Sage National Park
Mount Sage National Park, Tortola, British Virgin Islands

همه چیز درباره پارک ملی کوه سیج در ترتلا، جزایر ویرجین بریتانیا

پارک ملی کوه سیج یکی از مقصدهای طبیعی برجسته در جزایر ویرجین بریتانیا است که با فراهم آوردن مسیرهای کوهنوردی، مناظر زیبا و تنوع گیاهی، گردشگران و علاقمندان به فعالیت‌های خارج از اتومبیل را به خود جذب می‌کند. این پارک به وسیله راه‌ها و مسیرهای پیاده‌روی از جمله Rainforest Trail و Recreation Ground Trail قابل دسترسی است. مناظر بسیار زیبایی از بالای کوه و طبیعت آغازین ویرجین بریتانیا از این پارک مشاهده می‌شود.


پارک ملی کوه سیج یک منطقه حفاظت شده در جزایر ویرجین بریتانیا است. این نام از بلندترین قله جزیره تورتولا، کوه سیج گرفته شده است. قله آتشفشانی کوه سیج به ارتفاع 1716 فوت (523 متر) می رسد و بنابراین بلندترین نقطه در تمام جزایر ویرجین است. این پارک در جنوب غربی پایتخت این جزیره، شهر جاده ای واقع شده است. این پارک که شامل رشته کوه است، در مساحتی به وسعت 39 هکتار وسعت دارد. پوشش گیاهی از نوع جنگلی نیمه بارانی است. مسیرهای زیادی برای پیاده روی و پیاده روی وجود دارد.

این پارک ملی در سال 1964 با مساحت 35 هکتار تأسیس شد. این اولین پارک ملی در جزایر ویرجین بریتانیا بود که جنگل‌های باقی‌مانده و حوزه‌های آبخیز مجاور آن را حفظ و نگهداری کرد. منطقه حفاظت شده توسط دولت با کمک مالی ارائه شده توسط لارنس راکفلر از کشاورزان خصوصی خریداری شد و در سال 1964 به پارک ملی تراست داده شد تا آن را به عنوان ذخیره گاه جنگلی برای اهداف حفاظتی تبدیل کند.

 پارک دارای دوازده مسیر است که یک مسیر دایره ای را تشکیل می دهند؛ مسیرها به خوبی با علائم مشخص شده اند. مسیرها شامل مسیر مرکزی است که به عنوان مسیر جنگل های بارانی نیز شناخته می شود که توسط مسیر شمالی و مسیر جنوبی احاطه شده است. مسیر جنگل ماهوگانی، که تا بالای کوه سیج بالا می رود، توسط جوزف رینولد اونیل، بنیانگذار و اولین رئیس انجمن پارک های ملی تأسیس شد.

اطلاعات جانبی پارک ملی کوه سیج

معماران و طراحان

وارد نشده است

فعالیت

وارد نشده است

مالک

وارد نشده است

دستور ساخت

وارد نشده است

آدرس

Mount Sage National Park, Tortola, British Virgin Islands