ورود عضویت
دهه

پارک ملی لس‌ گلاسيرز

Los Glaciares National Park
Santa Cruz Province, آرژانتین

همه چیز درباره پارک ملی لس‌ گلاسيرز در ال کالافات، آرژانتین

پارک ملی لوس گلاسیرز یک منطقه حفاظت شده در استان سانتا کروز آرژانتین و بزرگترین پارک ملی در این کشور است. این پارک در سال 1937 تأسیس شد و در سال 1981 به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شد. 

پارک ملی لوس گلاسیرز مساحتی بالغ بر 7269 کیلومتر مربع را پوشش می دهد و شامل کوه ها، یخچال های طبیعی، دریاچه ها، جنگل ها و دشت ها است. این پارک زیستگاه طیف وسیعی از حیات وحش از جمله پوما، گوزن، گوسفند وحشی و کاندور آند است.

جاذبه اصلی پارک ملی لوس گلاسیرز یخچال های طبیعی آن است. بزرگترین یخچال طبیعی این پارک، یخچال پریتو، 70 کیلومتر طول و 5 کیلومتر عرض دارد. یخچال های طبیعی دیگر پارک عبارتند از Upsala Glacier، Spegazzini Glacier و Ameghino Glacier.

پارک ملی لوس گلاسیرز مقصدی محبوب برای پیاده روی، کوهنوردی، کمپینگ و قایقرانی است. تعدادی مسیر پیاده روی در پارک وجود دارد که از چند ساعت تا چند روز طول می کشد. محبوب ترین مسیر پیاده روی، مسیر پیاده روی Perito Moreno است که بازدیدکنندگان را به نمای نزدیک از یخچال طبیعی Perito Moreno می برد.

اگر به دنبال یک تجربه واقعی در فضای باز هستید، پارک ملی لوس گلاسیرز مکانی عالی برای بازدید است. مناظر خیره کننده، فعالیت های فراوان و حیات وحش فراوان این پارک را به مقصدی ضروری برای هر گردشگر ماجراجو تبدیل می کند.

اطلاعات جانبی پارک ملی لس‌ گلاسيرز

معماران و طراحان

وارد نشده است

فعالیت

پارک ملی محافظت شده

مالک

National Parks Administration of Argentina

دستور ساخت

وارد نشده است

آدرس

Santa Cruz Province, آرژانتین