ورود عضویت
دهه

کلیسای قلب مسیح

Iglesia de Los Capuchinos
Buenos Aires 693, X5000IMM Córdoba, آرژانتین

همه چیز درباره کلیسای قلب مسیح در کوردوبا، آرژانتین

کلیسای کاپوچینوس، که با نام رسمی Iglesia del Sagrado Corazón de Jesús نیز شناخته می‌شود، یک کلیسای کاتولیک رومی در شهر کوردوبا، آرژانتین است. این بنا که به عنوان اولین شگفتی مصنوعی شهر شناخته می‌شود، به دلیل معماری زیبا، تاریخ غنی و فضای معنوی آرام خود، به یک مقصد گردشگری محبوب تبدیل شده است.

تاریخچه:

ساخت این کلیسا در سال 1926 آغاز شد و در سال 1934 به پایان رسید. این بنا توسط معمار ایتالیایی آگوستو فراری طراحی شده که آن را به سبک نئو گوتیک با عناصر نئو رومانسک ساخته است. 

کلیسای کاپوچینوس اولین کلیسا در آرژانتین بود که از بتن مسلح ساخته شد و این موضوع آن را به لحاظ مهندسی به یک شاهکار تبدیل کرده است.

معماری:

نمای کلیسا از سنگ ساخته شده و با پنجره های شیشه رنگی زیبا و یک برج ناقوس بلند تزئین شده است. فضای داخلی کلیسا نیز با نقاشی ها و مجسمه های نفیس آراسته شده است. 

این کلیسا دارای سه محراب است که به ترتیب به قلب مقدس عیسی، سنت فرانسیس آسیزی و سنت آنتونی پادوایی تقدیم شده است. 

جاذبه ها:

علاوه بر معماری خیره کننده، کلیسای کاپوچینوس محل تعدادی از مقبره های مهم، از جمله مقبره Jerónimo Luis de Cabrera، بنیانگذار شهر کوردوبا، است. 

این کلیسا همچنین هر ساله در ماه مارس میزبان زیارت بزرگ به قلب مقدس عیسی است که هزاران زائر را از سراسر کشور به خود جذب می کند.

اطلاعات جانبی کلیسای قلب مسیح

معماران و طراحان

Augusto Ferrari

فعالیت

کلیسای کاتولیک رومی

مالک

وارد نشده است

دستور ساخت

وارد نشده است

آدرس

Buenos Aires 693, X5000IMM Córdoba, آرژانتین