ورود عضویت
دهه

همه چیز درباره پارک ملی هوانگ در هوانگ، زیمبابوه

پارک ملی هوانگ (Hwange National Park)، با مساحت 14,600 کیلومتر در غرب این کشور قرار گرفته است. در این پارک حدود 107 گونه مختلف حیوان و بیش از 400 نوع پرنده به چشم می خورد و با این حساب، هوانگ بیشترین تنوع جانوری کشور را در خود جای داده است. پارک هوانگ در میان شهر بولاوایو (Bulawayo) و آبشار ویکتوریا قرار دارد و خط آهن دیت (Dete) از نزدیکی آن می گذرد. 

پارک ملی هوانگ در سال 1928 تأسیس شد. این پارک برای گنجاندن در منطقه حفاظت شده فرامرزی زامبزی با پنج کشور کاوانگو در نظر گرفته شده است.

در سال 2011، 9 فیل، پنج شیر و دو گاومیش توسط شکارچیان کشته شدند.
در اکتبر 2013 مشخص شد که شکارچیان غیرقانونی تعداد زیادی از فیل های آفریقایی را پس از مسموم کردن چاله آب آنها با سیانور کشتند. حافظان محیط زیست ادعا کرده اند که این حادثه بزرگترین کشتار غیرقانونی حیوانات در جنوب آفریقا در 25 سال گذشته است. دو بررسی هوایی برای تعیین میزان تلفات انجام شد و 19 لاشه در بررسی اول و 84 لاشه دیگر در بررسی دوم شناسایی شدند. سه نفر از شکارچیان غیرمجاز دستگیر، دستگیر، محاکمه، محکوم و محکوم شدند. تمام جرایم شکار غیرقانونی فیل و بازی سلطنتی اکنون دارای ۹ سال حبس اجباری هستند و زنجیره تامین نیز هدف قرار گرفته است.

اطلاعات جانبی پارک ملی هوانگ

معماران و طراحان

وارد نشده است

فعالیت

وارد نشده است

مالک

وارد نشده است

دستور ساخت

وارد نشده است

آدرس

Matabeleland North, Zimbabwe