ورود عضویت
دهه

همه چیز درباره پارک ملی مانا پولز در چینهوی، زیمبابوه

پارک ملی مانا پولز که در منطقه شمالی زیمبابوه، در کرانه‌های جنوبی رودخانه زامبزی واقع شده است، با زیبایی‌های خود شما را نفس نمی‌کشد. استخر مانا که بهشتی برای سافاری‌های پیاده‌روی و قایق‌رانی است، سرزمین عجایب غنی از حیات‌وحش و تنوع زیستی است که در هر قدمی لذت می‌برد.

می‌توانید انتظار داشته باشید که اسب آبی، تمساح، فیل‌ها و مجموعه‌ای از پرندگان آبزی شگفت‌انگیز را در این سایت میراث جهانی یونسکو ببینید، و شانس خوبی برای دیدن شکار شیرها در اطراف چاله‌ها وجود دارد، جایی که طعمه‌ها به ظاهر آسانی هستند.

مناظر زیبا نیز هستند، پر از درختان اقاقیا، که سایه آنها برای جمعیت بیش از 12000 فیل پارک در فصل خشک حیاتی است و همچنین زندگی گیاهی پر جنب و جوشی در آن وجود دارد. دور از هر سکونتگاه انسانی، در اینجا از احساس دوری لذت خواهید برد. تنها توسط بیابان های شدید احاطه شده است، و اگر در فصل زمستان از آن بازدید کنید، خود را در حال کاوش در میان بالاترین غلظت حیات وحش در آفریقا خواهید یافت. تجربه ای که کلمات نمی توانند عدالت را برای آن رعایت کنند.

این پارک به همراه منطقه ساپی سافاری (118000 هکتار یا 290000 هکتار) و منطقه سافاری Chewore (339000 هکتار یا 840000 هکتار) به عنوان یک مکان میراث جهانی یونسکو (در مجموع 672000 هکتار یا 676,660 هکتار) ثبت شد. 
استخرهای مانا به عنوان یک تالاب رامسر با اهمیت بین المللی در 3 ژانویه 2013 تعیین شد. 

پارک ملی استخرهای مانا بر اساس بیابان و زیبایی خالص خود، یک سایت میراث جهانی است.

اطلاعات جانبی پارک ملی مانا پولز

معماران و طراحان

وارد نشده است

فعالیت

وارد نشده است

مالک

وارد نشده است

دستور ساخت

وارد نشده است

آدرس

وارد نشده است