ورود عضویت
دهه

پارک ملی مرا

Meru National Park (Kaaya Meru)
, Meru County, Eastern Province, Kenya

همه چیز درباره پارک ملی مرا در یونناون، کنیا

پارک ملی مرا (Meru National Park) در شمال شرقی کنیا واقع شده و یکی از مقصدهای گردشگری محبوب در این کشور است. با مساحتی بالغ بر 870 کیلومتر مربع، این پارک ملی از مناظر طبیعی خیره کننده، جانوران وحشی فراوان و فعالیت‌های پرطرفداری مانند سفاری و پیاده‌روی برخوردار است.
پارک ملی مرا به لطف تنوع طبیعی خود، یکی از جاذبه‌های برجسته کنیا محسوب می‌شود. در اینجا شما می‌توانید با زیبایی‌های درختان آکاسیا، جنگل‌ها، دره‌ها و رودخانه‌ها آشنا شوید. این منطقه برای علاقمندان به تجربه ماجراجویی و عشق به طبیعت، انتخابی ایده‌آل است.
با ورود به پارک ملی مرال، شما در معرض دیدار با جانوران وحشی متنوعی قرار می‌گیرید. از جمله این جانوران می‌توان به شیر، یاغی، فیل، زرافه، چیتا و گورخر اشاره کرد. همچنین، پارک ملی مرا خانه‌ای برای بیش از 400 گونه پرنده است که برای علاقه‌مندان به پرنده‌نگری بسیار جذاب است.
سفاری در پارک ملی مرال یک تجربه منحصربه‌فرد است. شما می‌توانید با یک خودروی سفاری یا در یک پیاده‌روی هیجان‌انگیز به کاوش در محیط طبیعی این پارک بپردازید. راه‌های طبیعی و مسیرهای پیاده‌روی متعددی در اینجا وجود دارد که شما را به سمت تمامی زیبایی‌های این منطقه هدایت می‌کند.
از دیگر فعالیت‌هایی که می‌توان در پارک ملی مرال انجام داد، پیاده‌روی در دل طبیعت، پیک نیک و مشاهده غروب و طلوع خورشید در مناظر خیره‌کننده این پارک است.
در کل، پارک ملی مرا با طبیعت بکر و جانوران وحشی فراوان، یک مقصد استثنایی برای گردشگران و علاقه‌مندان به تجربه ماجراجویی و استراحت در طبیعت می‌باشد. بیایید و این زیبایی‌ها را به صورت زنده تجربه کنیم.

اطلاعات جانبی پارک ملی مرا

معماران و طراحان

وارد نشده است

فعالیت

پارک طبیعی

مالک

وارد نشده است

دستور ساخت

وارد نشده است

آدرس

, Meru County, Eastern Province, Kenya