ورود عضویت
دهه

عجیب ترین هتل های جهان



تهیه شده در دهه دات کام | 1396/06/14
11904 کاربر از این مقاله دیدن کرده اند

در این مقاله به ده تا از عجیب ترین هتل‌ها از نگاه سایت آمریکانی میپردازیم



هتل داگ بارک پارک

این هتل در کوتون وود ایداهو واقع شده است. اتاق های این هتل 4 خوابه هستند و از امکاناتی مانند حمام کامل, ماکروفر,کولر, کتاب , وسایل بازی و پازل برخوردار است ولی در این اتاق ها تلویزیون و یا تلفن موجود نیست. صاحب هتل میگه دلیل این کار اینه که مردم بیشتر با محیط روستایی و سر زندگی این محیط خو بگیرند. من به شخصه فکر میکنم دنیس سالیوان و فرانک کانکلین صاحبان این هتل به دلیل عشق و علاقه ای که به حیوانات داشتند دست به تاسیس همچین هتلی زده اند. این هتل به شکل سگ بیگل ساخته شده با این امید که گردشگران از سراسر دنیا را به خود جذب کند که البته این ایده کاملا کار امد بود و افراد زیادی علاقه مند به بازدید این هتل عجیب هستند.


هتل دس پارک

این هتل در لینز اتریش واقع شده است و در حقیقت مجموعه ای از شاهراه های اب زیرزمینی بوده که حال به اتاق های متعدد تقسیم بندی شده است. نمونه ی بارزی از اینکه چگونه انسان ها میتوانند از وسایل و امکانات قدیمی و غیر قابل استفاده نهایت بهره را ببردند. کارگزاران تنها با صیقل دادن و رنگ کردن دیوارها این لوله ها را تبدیل به مکان مناسبی برای اقامت کرده اند. چون مساحت این اتاق ها تنها 2 متر مربع است تنها امکانات موجود در اتاق های این هتل مختص به تخت خواب , چراغ و سیستم تهویه می شود. البته شما در بیرون این لوله ها امکاناتی چون اشپزخانه و دستشویی را میتوانید با پرداخت مبلغی داشته باشید. دیوار ها مجهز به عایق صوتی هستند برای همین شما در ارامش کامل به سر می برید. همچنین دمای اتاق ها در تمام فصول مطبوع و مناسب است. قیمت این هتل هم 65 دلاره که میشه حدود 200 هزار تومان هر شب .


هتل پالاسیو د سال

این هتل در بولیوی قرار دارد و کاملا از نمک ساخته شده است. کف زمین , سقف , دیوارها, تخت ها و صندلی ها همه از نمک ساخته شده. هر اتاق حمامی جداگانه دارد. این هتل نزدیک یکی از بزرگترین بستر های نمکی دنیا قرار گرفته. به دلیل انکه تمام این هتل از نمک ساخته شده است یک سری از قوانین باید توسط مهمانان رعایت شود. هیچکس نباید دیوارها را لیس بزند !!! باید به ارامی روی مبلمان و وسایل این هتل بنشینید. این هتل 16 اتاق , چند زمین گلف, اتاق ماساژ و سونا دارد که از ماه می تا نوامبر اماده پذیرایی از مهمانان هستند.


هتل کاسانوس

این هتل که در بلژیک قرار دارد در واقع مجسمه ی عظیمی است از روده ی انسان !! اتاق های این هتل 2 تخته و شامل سیستم گرمایش و حمام وسرویس بهداشتی هستند. این هتل به دلیل دور بودن از سر و صدای شهر ها و داشتن محیطی سرسبز و ارام بسیار مورد توجه زوج ها قرار گرفته است و هر ساله توسط 200 تا 250 نفر مورد بازدید قرار می گیرد. هتل کاسانوس با مواد طبیعی مانند چوب و حتی رنگ طبیعی ساخته شده است. به دلیل پر طرفدار بودن این هتل , برای اقامت در این مکان شما باید از پیش جا رزرو کنید .


متل هابیت

این هتل در وودلین پارک در کشور نیوزلند واقع شده است. اجر های به کار برده شده رد این هتل از جنس پلی استر هستند که زمستان ها باعث ایجاد گرما و زمستان ها باعث ایجاد سرما میشوند. سقف این هتل با علف پوشیده شده است که منظره زیبایی را بوجود می اورد. فضای داخلی بسیار راحت و دنج است و شما میتوانید شاهد چشمه هایی از فرهنگ مردم نیوزلند در فضای این هتل باشید. اتاق ها تمیز , زیبا و شامل سرویس کامل بهداشتی و اشپزخانه می باشد. کارکنان بسیار مهربان و مودب هستند . اگه به نیوزلند رفتید حتما به این هتل سر بزنید .


هتل نال استرن

نال استرن اولین هتل صفر ستاره دنیاست که در سوییس قرار دارد. شعار جالب این هتل این جمله است . "تنها ستاره ی این هتل شمایید " این هتل در یک پناهگاه سرد زیر زمینی جنگی ساخته شده و در سال 2009 قادر به دریافت جایزه بهترین نوع اوری شد و همچنین در سال 2010 در لیست 100 هتل برتر اروپا قرار گرفت. اتاق ها شامل تخت خواب , مبلمان و همچنین روشنایی می باشد. سرویس بهداشتی به صورت همگانی است. 14 اتاق این هتل 2 نفره و باقی ان تک نفره است.


هتل کپسول

در کشور ژاپن هتل های کپسولی شکل از محبوبیت خاصی برخوردارند. اولین بار در سال 1979 میلادی ایده ی این هتل اجرا شد و تا به به امروز تبدیل به قسمتی از فرهنگ ژاپنی شده اند. مردم ژاپن اغلب زمانی که دچار مشکلات مالی شدید هستند این هتل ها را اجاره میکنند . اندازه این کپسول ها 1 در 2 متر است و بیشتر ان ها دارای تلویزیون و اینترنت هستند. سرویس بهداشتی به صورت عمومی و رستوران نیز موجود است. هزینه هر شب اقامت در این کپسول ها بین 20 تا 50 $ متغیر است حدود 70 تا 170 هزار تومان.


هتل یخی

اگر به دنبال تجربه ای خاص هستید ما به شما هتل یخی را پیشنهاد میکنیم. این هتل در سال 1990 در سوئد ساخته شد و هر زمستان باز سازی میشود. این هتل 65 اتاق خواب دارد که تمام تخت های ان از یخ می باشد. زمانی که دمای داخل هتل منفی 5 درجه است دمای بیرون هتل منفی 15 درجه است . این هتل دارای سونا , رستوران و بار یخ است. هر ساله 50000 گردشگر از این هتل یخی دیدن می کنند.


هتل وی هشت

شما یک عشق ماشینید؟؟ پس حتما از هتل وی هشت در المان دیدن کنید . تمام طراحی این هتل الهام گرفته از ماشین های مختلف است . ماشین های قدیمی و کلاسیک, اسپرت و مسابقه ای و خاص و لوکس طرحی از همه این ماشین ها را میتوانید در این هتل پیدا کنید. تمام تخت های این هتل نیز با طرحی از ماشین برای مهمانان اماده شده . امکانات هر اتاق شامل: دستگاه پخش موسیقی, اینترنت, پارکینگ مجانی و سرویس خشکشویی و لباسشویی . این هتل 34 اتاق دارد که 10 مورد ان جزو اتاق های ویژه هستند. از دیگر امکانات این هتل برگزاری توری از موزه ی مرسدس بنز است.


هتل فورست هات

این هتل یکی از کم امکانات ترین هتل های سوئد به شمار می اید. این هتل فاقد حمام و برق می باشد پس شما میتونید با طبیعت عرفانی خودتون در این مکان تا حد زیادی روبرو شید . هر اتاق این هتل 2 تخت خواب , شمع و جا شمعی , اتش دان و چراغ فانوسی دارد. در ضمن تخت خواب ها نیز از جنس چوب هستند. تور های متنوع و زیادی در این هتل امکان پذیر است که بیشتر ان ها جلوه هایی زیبا از حیات وحش را به تصویر می کشند. از دیگر تفریحات میتوان به دوچرخه سواری , پیاده روی و جمع اوری بلو بری ( ولیک ) اشاره کرد .

منبع : http://travel.amerikanki.com/worlds-weirdest-hotels/