ورود عضویت
دهه

کره مجتمع رفاهی ونیشین

Sphere at The Venetian Resort
255 Sands Ave, Las Vegas, NV 89169، ایالات متحده

همه چیز درباره کره مجتمع رفاهی ونیشین در لاس وگاس ، ایالات متحده آمریکا

جواهری در قلب لاس وگاس Sphere at The Venetian Resort بزرگ‌ترین سازه کروی جهان

در لاس وگاس Sphere at The Venetian Resort به‌عنوان بزرگ‌ترین سازه کروی جهان قرار دارد که این سازه نه تنها یک سالن کنسرت است، بلکه یک فضای سرگرمی حماسی است که با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی بدون هدست، تجربه‌ای واقعی و هیجان انگیزی را برای علاقه‌مندان به سرگرمی فراهم می‌کند. از‌این‌رو با خواندن این مطلب، شما می‌توانید به عمق جزئیات و امکانات MSG  بپردازید و بیشتر با این مکان گردشگردی آشنا شوید.


معرفی Sphere at The Venetian Resort

یکی از بهترین اختراعات جهان می‌توانیم به Sphere at The Venetian Resort اشاره کنیم که یک ساختمان بزرگ و کروی با ارتفاع 112 متر و عرض 157 متر است که این سازه یک شکل توپی شبیه به دیسکو دارد.

این کره از طریق نمایشگرهای LED با وضوح 1.2 میلیون پیکسل که تمام سطح کروی را پوشش می‌دهد، می‌تواند تجربه هیجان انگیزی برای شما به ارمغان آورد و با طرح و رنگ‌های جذاب خود، شما را مبهوت خواهد کرد. درواقع هدف اصلی این فناوری، ارائه تجربه‌ای مانند واقعیت مجازی بدون نیاز به استفاده از هدست یا عینک است.

همچنین از این سازه Sphere عمدتاً در رویدادها و جشنواره‌های مختلف ازجمله موسیقی زنده، تئاتر، دیسکوها و سایر مکان‌های سرگرمی استفاده می‌شود. به‌علاوه این سازه غول‌پیکر، تجربه‌ای جذاب برای علاقه‌مندان به هنر و سرگرمی را فراهم می‌کند، به‌طوری که شما در همین مکان می‌توانید در میان صحنه‌ها و رویدادهای زنده واقعی قرار گیرید، صداها را حس کنید و تجربه‌ای بی‌نظیر از فضا و هیجان را داشته باشید.

تاسیس Sphere at The Venetian Resort و همکاری با MSG Ventures

شاید کنجکاو باشید تا بدانید این مکان چگونه تاسیس و به دست چه شخصی اختراع شد. از‌این‌رو باید بگوییم که Sphere at The Venetian Resort در سال 2015 افتتاح شد و این مکان بعد از خرید شرکت Cablevision توسط Altice تأسیس شد. پس از این خرید James Dolan که قبلاً مدیر عامل Cablevision بود، جایگزینی مسیر خود را انتخاب کرد و از همکاری با David Dibble، مدیر عامل MSG Ventures، برای اختراع مجدد سرگرمی زنده استفاده کرد.

درواقع Sphere at The Venetian Resort یک مجموعه تفریحی است که از فناوری پیشرفته برای ارائه تجربه‌های استثنایی در سرگرمی زنده استفاده می‌کند. همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، این مکان برگزارکننده رویدادهای متنوعی مانند کنسرت‌ها، تئاتر و رویدادهای هنری است. همچنین لازم به‌ذکر است که با استفاده از تکنولوژی چند بعدی، Sphere at The Venetian Resort به مخاطبان خود تجربه‌ای منحصر به فرد و بی‌نظیری را فراهم می‌کند.

با Sphere at The Venetian Resort سرگرمی را به شیوه‌ای جدید تجربه کنید

مکان Sphere at The Venetian Resort یک مکان سرگرمی خارق‌العاده است که تمام تلاش خود را برای خلق یک سرگرمی زنده اختصاص داده است. این سازه بزرگ و فوق‌العاده در لاس وگاس قرار دارد و از 1.2 میلیون صفحه نمایش LED با وضوح بالا استفاده می‌کند تا تجربه‌های واقعی و جذابی را به مخاطبان ارائه دهد.

شکل صاف و منحنی این ساختمان باعث می‌شود آن به‌طور فوق‌العاده‌ای درخشان و جذاب باشد. همچنین، قابلیت تغییر نمای ظاهر و به تطبیق درآوردن با هر طرح و رنگ موردنظر را دارد. این به معنای این است که هر برنامه‌یی که در Sphere برگزار می‌شود، توانایی ایجاد تجربه بصری واقعاً منحصر به فرد را دارا است.

از‌این‌رو اگر شما به Sphere بروید، با یک دنیای تلفیقی از هنر، فناوری و سرگرمی روبرو خواهید شد. اینجا جایی است که شما می‌توانید هیجان‌انگیزترین و پرطرفدارترین رویدادهای هنری و سرگرمی را تجربه کنید. این مکان به شما امکان می‌دهد تا به‌عنوان بیننده در طی یک نمایش شگفت‌انگیز، درست در قلب رویداد قرار بگیرید.

همچنین از فضای بزرگ و متحرک Sphere استفاده می‌شود تا اثرات بصری و صوتی شگفت‌انگیزی را به ارمغان بیاور و با صفحات نمایش LED با وضوح بالا، شما می‌توانید در تماشای تصاویر و پروژکتورهای با کیفیت عالی لذت ببرید.

بنابراین، Sphere at The Venetian Resort به شما امکان می‌دهد تا در دنیایی از تجربه بصری فوق‌العاده غوطه‌ور شوید و به رویدادها با نگاهی تازه و تمامی تمرکز خود بپردازید.

تجربه‌ی تماشای واقع‌گرایانه: باورنکردنی و واقعیت‌نما در صفحه نمایش Sphere

مکان Sphere یک سالن بزرگ با ظرفیت 20000 نفر است که دارای بزرگ‌ترین صفحه نمایش LED با کیفیت در جهان می‌باشد. با استفاده از این تکنولوژی پیشرفته، صفحه نمایش Sphere، می‌تواند به تماشاگران در تجربه‌ای واقع‌گرایانه بدون هدست یا عینک، به تماشای تصاویر فوق‌العاده کمک کند.

همچنین این صفحه نمایش با وضوح بالا، جزئیات دقیقی را به‌طور شگفت‌آوری به نمایش می‌گذارد که تماشاگران را قادر می‌سازد تا یک رویداد واقعی را تجربه کنند و حتی ممکن است دنیای واقعی را فراموش کنند.

درنهایت سالن Sphere این امکان را به مردم می‌دهد تا به‌صورت کامل در تجربه‌های فعالانه فرهنگی و سرگرمی شرکت کنند و این فضا می‌تواند، محلی برای مراسم‌های مختلف باشد که تمامی رویدادها را به‌صورت شفاف و با جزئیات بالا به مردم ارائه می‌کند.

تجربه بی‌نظیر: سیستم صوتی MSG Sphere شما را در محیط کنسرت فرو خواهد برد

سیستم صوتی MSG Sphere یک تجربه استثنایی برای علاقه‌مندان به کنسرت است. این مکان از یک سیستم صوتی پیشرفته استفاده می‌کند که با کیفیت بی‌نظیر، هر جزئی از موسیقی را به شنوندگان منتقل می‌کند.

همچنین فناوری شکل‌دهی پرتو مجازی از طریق پرتوهای صوتی، صدا را به‌صورت دقیق و با جزئیات به مناطق مختلف محیط اجرا هدایت می‌کند. از‌این‌رو تمامی حضار می‌توانند از تجربه صوتی فوق‌العاده‌ای لذت ببرند، بدون در نظر گرفتن موقعیت فیزیکی خود در سالن.

بنابراین، شما می‌توانید در هر نقطه‌ای از MSG Sphere قرار بگیرید و هر جزیی از صدا را با کیفیت بی‌نظیری تجربه کنید. این تکنولوژی به شما امکان می‌دهد تا به‌طور کامل در محیط صوتی غوطه‌ور شوید و همزمان با موسیقی، اجرای هنرمندان را به شکل واقعی و شگفت‌انگیزی تجربه کنید. درنهایت با تجربه صوتی MSG Sphere، شما قادر خواهید بود جزییات صدا، ابعاد موسیقی و احساسات هنرمندان را به شکلی کامل و شگفت‌انگیزی تجربه کنید.

جمع‌بندی

همان‌طور که ‌می‌دانید، Sphere at The Venetian Resort یک مرکز سرگرمی جدید است که خلاقیت و نوآوری را به نمایش می‌گذارد. این مرکز از فناوری پیشگامانه استفاده می‌کند و طراحی بی‌نظیری دارد که تجربه‌ی جدیدی از سرگرمی زنده به مخاطبان ارائه می‌دهد. Sphere امکان ادغام واقعیت مجازی با واقعیت فیزیکی را دارد و به مخاطبان خود فرصتی برای ورود به دنیاهای جدید را می‌دهد.

همچنین این مرکز جایگاه خود را به‌عنوان یک مرکز جهانی برای سرگرمی در لاس وگاس مستحکم می‌کند و به‌عنوان معیاری جدید برای رویدادهای زنده در آینده شناخته می‌شود. درنهایت این مکان به یک منطقه گردشگردی بسیار محبوب و خلاقانه شناخته می‌شود که می‌تواند شما را غرق در فناوری خود کند.

 

اطلاعات جانبی کره مجتمع رفاهی ونیشین

معماران و طراحان

Severud Associates

فعالیت

نمایشگر

مالک

مجتمع رفاهی ونیشین

دستور ساخت

وارد نشده است

آدرس

255 Sands Ave, Las Vegas, NV 89169، ایالات متحده