ورود عضویت
دهه

کلیسای سنت جان کازلس

Sant Joan de Caselles
Av. Sant Joan de Caselles, S/n, 08784، آندورا

همه چیز درباره کلیسای سنت جان کازلس در کانیلو، آندورا

کلیسای سنت جان کازلس که با نام Sant Joan de Caselles نیز شناخته می شود، یک کلیسای رومانسک کاتولیک در شهر Canillo در کشور آندورا است. این کلیسا که بین قرن های 11 و 12 ساخته شده، به افتخار سنت جان باپتیست نامگذاری شده است و به عنوان یک اثر ملی میراث فرهنگی آندورا شناخته می شود.

تاریخچه:

ساخت کلیسای سنت جان کازلس به دوره رومانسک در اروپا باز می گردد، زمانی که این سبک معماری در سراسر قاره رواج داشت. این کلیسا نمونه ای برجسته از معماری رومانسک آندورا است که با ویژگی هایی مانند شبستان مستطیلی با سقف چوبی، محراب نیم دایره و برج ناقوس به سبک لومبارد شناخته می شود. 

در طول قرن ها، این کلیسا دستخوش تغییراتی شده است. در قرن های 16 و 17، دو رواق به آن اضافه شد و در قرن 16 نیز یک محراب نفیس به سبک رنسانس به آن افزوده شد. این محراب که تحت تأثیر هنر ایتالیا و آلمان خلق شده، صحنه هایی از زندگی و شهادت سنت جان باپتیست را به تصویر می کشد.

محیط:

کلیسای سنت جان کازلس در دامنه کوه های پیرنه و در میان منظره ای زیبا واقع شده است. این مکان نه تنها به دلیل معماری و تاریخ غنی خود، بلکه به دلیل محیط طبیعی دلنشینش نیز مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. بازدیدکنندگان می توانند در اطراف کلیسا پیاده روی یا پیک نیک کنند و از تماشای مناظر کوهستانی لذت ببرند.

نکات بازدید:

 ساعت بازدید: کلیسا از دوشنبه تا شنبه از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر برای بازدید عموم باز است.
 هزینه ورودی: ورود به کلیسا رایگان است.
 تورهای راهنما: تورهای راهنما در کلیسا ارائه می شود که می تواند اطلاعات بیشتری در مورد تاریخ و معماری آن به شما ارائه دهد.
 فروشگاه هدیه: در محل کلیسا یک فروشگاه هدیه وجود دارد که می توانید از آنجا سوغاتی و یادبود تهیه کنید.
 مراسم: کلیسای سنت جان کازلس مکانی محبوب برای برگزاری مراسم تشییع جنازه و عروسی است.

اطلاعات جانبی کلیسای سنت جان کازلس

معماران و طراحان

وارد نشده است

فعالیت

کلیسای کاتولیک رومی

مالک

وارد نشده است

دستور ساخت

وارد نشده است

آدرس

Av. Sant Joan de Caselles, S/n, 08784، آندورا