ورود عضویت
دهه

موزه ملی بانکوک

Bangkok National Museum
4 Soi Na Phra That, Phra Borom Maha Ratchawang, Phra Nakhon, Bangkok 10200، تایلند

همه چیز درباره موزه ملی بانکوک در بانکوک، تایلند

موزه ملی بانکوک بزرگترین موزه در تایلند است و مجموعه گسترده ای از مصنوعات مربوط به تاریخ و فرهنگ این کشور را در خود جای داده است. این موزه در سال 1926 تأسیس شد و در کاخ سابق وانگ نا در پرا ناخون واقع شده است. 

مجموعه موزه ملی شامل مجسمه ها، نقاشی ها، سکه ها، سرامیک ها و اشیاء دیگر است. این موزه همچنین دارای تعدادی نمایشگاه در مورد تاریخ تایلند، از جمله دوره پیش از تاریخ، پادشاهی های اولیه و دوره Rattanakosin است.

موزه ملی بانکوک یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در بانکوک است. این موزه همه روزه به جز دوشنبه ها از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر باز است.

در اینجا برخی از نکات برجسته موزه ملی بانکوک آورده شده است:

 مجسمه بودای طلایی: این مجسمه برنزی بودای طلایی بیش از 7 متر ارتفاع دارد و از قرن 14 میلادی قدمت دارد. این یکی از مهمترین بناهای مذهبی در تایلند است.

 تاج تانگ: این تاج طلا و جواهر در قرن 14 ساخته شد و توسط پادشاهان تایلندی پوشیده می شد. این یکی از با ارزش ترین اشیاء در مجموعه موزه است.

 تالار سیواموکهاپیمان: این سالن به تاریخ و فرهنگ تایلند اختصاص دارد. این شامل نمایشگاه هایی در مورد دوره پیش از تاریخ، پادشاهی های اولیه و دوره Rattanakosin است.

 تالار بودایساوان: این تالار به هنر و معماری بودایی اختصاص دارد. این شامل مجسمه ها، نقاشی ها و اشیاء دیگر از سراسر تایلند است.

موزه ملی بانکوک مکانی عالی برای یادگیری در مورد تاریخ و فرهنگ تایلند است. این مجموعه گسترده ای از مصنوعات و نمایشگاه های جذاب را در خود جای داده است.

اطلاعات جانبی موزه ملی بانکوک

معماران و طراحان

وارد نشده است

فعالیت

موزه تاریخ و هنر

مالک

دولت تایلند

دستور ساخت

پادشاه چولالونگ کورن

آدرس

4 Soi Na Phra That, Phra Borom Maha Ratchawang, Phra Nakhon, Bangkok 10200، تایلند